Kurun Najwa

Minggu 34

Minggu ke 34.. minggu yang tak berapa sihat... minggu sakit pinggang yang teramat sangat..duduk sakit, baring sakit.. berjalan lagik rasa sakit... takut pulak rasanya.. macam nak datang period jer.. mujur tak ada apa-apa tanda.. tapi alhamdulillah baby dalam perut aktif macam biasa... saya pun tak tahu kenapa tiba-tiba sakit pinggang yang melampau.. tak dak la pulak buat/angkat benda yang berat-berat..

Sampai rasa nak deman.. siap muntah-muntah lagi... tapi mujur la sehari jer.. keesokkannya dah kebah.. last time rasa sakit macam ni masa perut 4 bulan.. Selera makan pun agak berkurangan pada minggu ni..

Citer pasal pergi klinik hari tu.. boring sungguh.. ramai sungguh ibu mengandung... lenggoh jugak lak bontot menunggu... Masa check tu saya rasa sikit risau.. sebab dalam masa seminggu tu.. berat badan saya tak naik.. sama macam timbang kat hospital.. Tapi nurse tu kata.. tak payah bandingkan dengan check kat hospital... klinik ngan klinik jer... Nurse tu pun cakap okey.. lega sikit hati saya...

Saya risau sebab.. kalau berat badan tak naik... macam mana berat badan baby nak naik.. takut mereka tak dapat membesar... Tapi saya pujuk hati supaya bersabar... hari khamis ni.. ada checkup kat hospital.. ambil ukuran baby... nanti boleh tahu akan peningkatan mereka..

Semoga kedua-dua baby membesar dengan baik.. seisi keluarga tak sabar menanti kehadiran mereka..

P/s Entri kali ini tiada photo.. agak membosankan!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails