Cekodok udang?

Selalunya orang buat cekodok pisang.. tapi saya buat cekodok udang.. Ni suami la yang punya pasal.. dia tak suka makan cekodok pisang.. nak makan cucur udang tapi tak suka buat besar-besar.. Suruh buat kecik-kecik.. Udang pulak nak isi jer.. potong kecik-kecik..

Kalau dah macam tu syaratnya.. maka jadi la macam ni.. kena jemput kecik-kecik... Tak pa .. janji dia makan sampai habis.. sejuk hati saya..

Cekodok udang yang memang buruk gupanya... makan cicah ngan sos tomato.. sambil minum kopi panas... saya minum susu jer..




Kakak tengok ghupa cekodok terus tak da mood nak makan .. dia mintak nak makan koko krunch jer.. tahu pun takut..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails