Kalau dah lapar

Selalunya saya sekeluarga makan malam pukul 6 atau 7 malam... jarang makan lepas dari pukul 8.. kecuali kalau makan kat luar, mesti lepas waktu isyak.. kalau terlambat pun tak la rasa risau terlepas waktu sembahyang...

Tapi biasa laa.. kalau makan malam awal ni.. lewat malam mesti rasa lapar lagik.. selalunya layan perut dengan biskut atau roti.. celop milo panas..

Tapi semalam macam rajin sikit.. dan nak abiskan spageti yang separuh tu..

Buat spageti goreng sepinggan untuk suami sebab dia tak suka yang letak sos tomato prego tu... dia nak macam yang macam kat keros kebab tu.. tapi tak da pulak sos lada hitam.. jadik kureng gituu.. tapi bila lapar... wokey ajer..




Yang kakak pulak tak suka masak macam tu... dia suka yang letak sos tomato prego tu.. jadik buat pulak sepingang... kongsi ngan mama dia ni..




Macam makan kat kedai jugak.. masing-masing oder ikut selera sendiri.. mujur la saya ada mood time tu.. kalau tak.. terima lah seadanya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails