Kurun Najwa

Malu nak beli Sexy Lingerie

Salam

Coretan untuk petang ni, ke arah kebahagian rumah tangga.. lebih tepat untuk yang dah bernikah yer..ada tak sapa2 yang menghadapi situasi macam tajuk di atas tu.. senang citer situasi saya la tu.. nak berseksi depan suami.. nak pakai yang seksi2 , jarang2 sebab wajib mengoda suami pada isnin, khamis dan jumaat..

Nak beli tapi malu, segan semua ada lah masa nak pi pilih baju nipis2 tu, rasa macam orang duk pandang saja.. padahal tak dak pun sapa2 yang nak pandang.. perasaan saja.. tapi nak jugak beli.. berat betul masalah perasaan malu tapi nak ni..

Tapi sekarang dah tak jadi masalah dah.. untuk saya beli lingerie yang seksi2 ni.. nak tau tak macam mana saya buat???.. haha.. apa lagik internet kan hadoo.. beli online looo.. ni saya kongsi website yang saya pi beli tu.. baguih perkhidmatan dia, cepat sj dia reply bila kita order.. bayaq hari ni, besok dia pos.. lusa malam dah boleh tayang kat cik suami. emm walah.. jatuh rahang cik suami bila tengokk isteri dia.. haha..

kalau nak try goda suami dengan lingerie yang seksi seksa ni.. sila klik pada gambaq tu yer.. very sexy ooo..

http://www.lovetwo.com.my/lovetwo/user/index.php

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails