Drama Melayu Online

Salam..

Pagi ni saya nak kongsi 1 website drama melayu.. pada yang suka menonton drama melayu, boleh lah tengok kat website tu.. semua drama terkini yang kebanyakkannya adalah adaptasi dari novel2 yang meletop2 jualannya kerana jalan cerita yang bagus..

terkini drama Isteri Separuh Masa.. bagi yang terlepas peluang tengok drama Asam Pedas Untuk Dia.. yang hero dia muka manis taraf lolipop, dan heroin pun cun  dengan lakonan yang nampak selamba saja, boleh lah tengok kat situ.. tak adanya iklan yang akan mengacau keasyikkan korang melayan perasaan dan boleh senyum sorang2.. janji internet korang laju yer.. kalau tak tak payah tengok .. nanti sakit jiwa plak..

ok .. jom layan drama dan telemovie  melayu kat website ni yer.. klik pada gambar tu yer.


http://myflm4u.com/category/dramas/malay-dramas/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails