Pemakaian masker memberi kesan baik pada kulit muka

Tak pernah2 dalam hidup pakai masker.. tiba2 jer dah terjebak dalam misi memperabihkan duit untuk melangkah kealam kecantikkan kulit bagaikan pelakon dan penyanyi korea.. hehe ayat poyo sungguhh..

yang sebenarnya cuaca panas sangat.. nak2 kat putrajaya ni.. rasa kering sangat kulit muka.. bila kena tempek dengan masker ni... pehhh.. nikmat duniawi sungguhhh.. sejukkk mejukk..

dan yang sebenar2nya juga.. Guardian tengah buat sale.. untuk masker terpilih.. 2nd buy boleh beli dengan harga rm0.80.. pandai betul strategik perniagaan diorang yer..





bagi yang baru nak pakai mask, saya sarankan pakai 2-3 kali seminggu, baru rasa ada kelainan pada kulit muka, rasa lembih lembut, licin, segar dan liang pori pun nampak mengecil.

kebaikkan pakai mask, dapat membuang sel kulit yang mati dan melembapkan kulit wajah. Pemakaian yang teratur dapat menampakkan hasil pada kulit wajah, iaitu kulit kelihatan segar, licin, gebu dan juga dapat melambatkan proses penuaan, mengurangkan lekuk kedutan kerana kulit kelihatan anjal.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails