Thursday, February 20, 2014

Senaman untuk paha dan punggung

Hari ni dengan semangat yang berkobar-kobar macam obor.. hehe.. jangan terpadam sudah lerr.. maka saya mencabar diri melakukan senaman squat.. tak susah pun.. hanya tunggek- tunggek.. tapi kesannya lepastu.. pehhh .. ketaq lutut.. nak jalan pun mengigil.. paha pun sakit.. terutama sekali masa nak turun tangga.. rasa macam nak terlipat saja kaki .. hehee.. dahsyat kannn..

sila percaya.. kalau tak percaya cuba buat.. kalau rajin buat senaman squat ni.. hasilnya paha jadi pejal berotot, perut kempis dan punggung jadi bulat dan melentik.. pehhh.. macam pinggang dan punggung kerengga.. ekk kerengga ada punggung ker?

kalau ada yang nak mencabar diri sendiri buat senaman squat ni.. boleh ikut cabaran ni yer.. tadi saya dah buat 50 kali.. hasilnya..emmm.. mana nak nampak lagi ler.. poyo betul :P .. paha sakit giler ada ler.. mengigil jugak  nak siap 50 tuuu...


Cara untuk melakukan senaman squat..

4 comments:

Mommy Pinky said...

ohh, mcm gmbar tu je ke? haha, tgk gmbar mcm senang. tp bila buat mcm nk meninggal -_-"

Kuazue Mohd said...

hehehe..sila berkejung betis n paha untuk few days yer...

Mila@Rimbun said...

jangan lupa buat warming dulu yer hihi.. tapi kalau first time memang rasa mcm lebam peha kan

Been.teeQ@collection said...

Hi u! Mcm mana nak tau kita salah squat ek?? Sbb diorg ckp salah squat nnt sakit lutut. ��

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails