Bawa lari seluar kecik

Assalammualaikum Warahmatullahhiwabarakatuh ..

Kenakalan budak berdua ni makin menjadi.. sekarang suka bawak larik seluar kecik dan baju kecik .. tak kira yang sapa punya.. dapat kat diorang emm siappp.. masing2 duk cuba nak pakai.. macam2 aksi diorang sampai tersengget2 badan...

kelakar tengok.. 1 lubang kaki  diorang masukkan kedua2 kaki, lepas tu tarik sampai kepinggang.. dengan bangga tunjuk kat mama diorang sambil tanya " mamaaa cantik takkk?"

kalau dapat baju kecik pulak.. siap gelak bagaikan.. sambil sebut "t*t*k" lepas tu gelak balik.. emmm.. entah laa apa yang kelakarnya..

Untuk keselamatan kenalah sorok seluar kecik dengan baju kecik bila dah ambik dari ampaian..



##Pss
haa ni bukan yang mama diorang punya tau.. hahaha kak Ya punya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails