Sunday, September 30, 2012

Suka tarik perhatian

Assalammualaikum Warahmatullahhiwabarakatuh ..

Hari ini dah last september 2012.. masa berlalu dengan pantas.. dak kembar pun dah berusia 3 tahun 1 bulan tapi fizikal  masih lagik kecik tenik .. badan tak berisi hanya meninggi.. bagus juga macam tu kann..

Badan saja kecik.. tapi mulut.. huaaa.. pandai sungguh dia berkata-kata.. walaupun sebutan tu pelat.. tapi dapat paham apa yang diorang cakap tuuu.. macam ada 1 hari tuu..

Adik : mama nak tuuu?
mama: tak boleh dikkk..
adik: alaaa.. kekut laa mama niii..

haha.. tengok tuu.. pandai dia cakap mama dia kedekut..

mereka juga suka menyapa dan menyentuh orang .. haaa.. selalunya bila pergi pasaraya laa kann.. kalau orang tu bagi respon kat mereka.. bertambah-tambah suka dan gelak ketawa .. memang memecah kesunyian alam..

pernah 1 hari tu.. papa tengah beratur nak beli bugger... adik pergi tarik perlahan baju seorang makcik yang beratur kat depan tu.. lepas dia tarik dia menyorok belakang papa dia.. makcik tuu pun toleh.. muka dah lain.. (haha macam dah salah sangka).. mujur saya nampak.. saya tegur adik.. bagi makcik tu dengar.. lepas tu makcik tu pun senyum bila nampak adik yang duk sorok2 tu.. lepas tu saya cerita kat cik suami yang tak tahu apa2 tu.. haha.. nasib naik tak dapat penampar free..


2 comments:

kak tini (umialya) said...

pandainya...

mamalieyna said...

hehe..budak mmg masuk umur 3 thn camtu kot..ligat akai depa.. samalah arif ni, masuk je 3 thn tak heran orang, ckp byk, byk akai... mmg kontra dulu tu, segan silu jer..hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails