Thursday, August 18, 2011

Pisang Panggang

Salam Ramadhan 18

Pisang panggang ini di masak untuk dak elly&emmy.. Sebab elly tak suka pisang mentah jadi try panggang untuk dia.. panggang atas kuali leper .. letak marjerin dan tabur gula perang.. saja masak sampai lembek.. bagi dia mudah telan.. try suap kat dia tadi.. ok jer dia makan.. tapi tak berapa nak pulun makan sebab dia duk sibuk makan kentang goreng plak..


Mama dia pulak terliur .. sebab bau pisang panggang tu wangi sangat.. padahal bukannya gemar makan pisang pun... memang dugaan bila masa puasa ni.. yang tak teringin pun jadik teringin..

Psss.. apasal asyik entri makan jer ni.. heeeee.. alasan puasaaaa.. tak dapat nak pikiaq benda lain dahhh..

5 comments:

ummiross said...

Lama ummi tak singgah. Pisang tu ummi pun terliur tengok, cubaan!

nieda said...

MIL selalu buat pisang panggang. Tapi MIL jemur sampai kering, rasa dia manis. Pastu nanti goreng, hari tu bawa surau ada yg ingat kurma goreng..sedap tau. MIL kata makanan org jawa tu

umialya said...

akak rasa tanpa gula perangpun sedap juga, mklum le pisangpn dah manis

Mama Kembar 3 said...

sedapnya! mama suka makan pisang panggang, yummy!

SyidaGorjes said...

first time tgk pisang panggang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails