Friday, August 19, 2011

Kway Teow Kerang

Salam Ramadhan 19..

Atas permintaan sorang budak yang puasa separuh hari.. puasa yang yok.. tengahari dah terus berbukak.. laju jer dia santap kway teow kerang tu.. makan kway teow jer.. kerangnya tolak ketepi..

Walaupun dia puasa separuh, tapi laparnya macam puasa sehari.. emm tak tahu laa, macam mana kalau puasa sehari.. katanya nak puasa sampai habis sehari.. tapi masih belum berjaya lagik.. mana tak nya.. bila sahur makan koko krunch jer.. mana leh tahan..



4 comments:

ct N honey said...

samalah mcm anak saya,balik sek minta nasi,pastu nak sambung puasa blk

kakngah said...

tak pe... kayuh pelan-pelan.. tahun depan mesti ada peningkatan.

style aku tak paksa anak puasa sebab taknak dia rasa puasa tu 1 penyiksaan. nanti fobia pulak budak tu... ikut mana yg mampu.

ummiross said...

takpe belajar sikit2, buat yang termampu, dah besar sikit nanti bolehlah tu.

Anonymous said...

hehe.. kelakarnya muka.
macam sifu kung fu makan dgn chop stick

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails