Wednesday, August 17, 2011

Sambal Kerang

Salam Ramadhan 17..

Kalau dah puasa.. tekak rasa nak makan macam-macam.. nak yang manis laa.. nak yang pedas laaa.. hamboi-hamboi mengalahkan orang mengidam.. hehehe.. itu lah nafsu namanya.. kena lah layan nafsu juga kan.. nanti kempunan pulak.. tapi tak da laaa sampai membazir .. buang-buang makanan.. masak mengikut keperluan jer.. cukup-cukup untuk waktu berbuka dan bersahur..

Tadi berbuka dengan nasi sambal kerang.. fuhh marbelesss.. sedap sunggup.. secukup rasa.. mesti laaa.. sendiri masak.. hehehe.. sendiri puji laaa.. tapi memang sedap pun.. jap lagik nak makan untuk second round plak.. waktu sahur memang tekak saya tak larat nak telan nasik.. hanya makan biskut atau roti jaa, kurma dan teguk air bergelas-gelas.. bila tidur balik.. cepat jer bangun subuh.. sebab rasa nak terkucil.. heee.. ok selamat bersahur..




4 comments:

Cik Puan Nurul said...

amboi sambal kerang sedap tu..qaseh suka sgt mkn kerang..

SyidaGorjes said...

nak makan, tp malas kupas.aci tak?

ct N honey said...

sedap2 boleh buat utk berbuka nanti

|| NaFiRaa || said...

sedapnye.. lama x makan kerang.. terliur2~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails