Monday, April 11, 2011

Tumpang gedik

Salam..

Lama tak update blog.. tak tau nak citer apa..

so hari ni saya update blog dengan tumpang gedik dengan Elly..

psss.. tolong buat2 tak nampak hidung saya yang mancung itu.. hehehe.. uwekk..


Dan kemudian ada orang tuu rasa jeles.. terus dia tunjuk aksi lebih gedik.. fuhhh..fasha sandar pun bleh lemauu.. hehehe..

6 comments:

NzA said...

pandai posing...comel.kalah fasha sanda...hi...

SyidaGorjes said...

si gedik sekelian tu da mandi ke blom?hehehee

Izan Ishak said...

hahaha...kelakar je dia jeles sampai posing gedik gitu ye~

ummiross said...

haha.. gedik yang sangat comel, ummiross suka...

mamalieyna said...

auuuch...cekci giler..pndai posing..hee~

Sofya said...

comel2nya anak dia... suka tengok..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails