Bakal Atlet Negara

Salam..

Oooo.. hari ni nak citer apa pulak ekk?? haa.. pasal bakat terpendam anak-anak..

Macam mana?? korang perasan tak bakat terpendam anak masing-masing?? hehehe.. jangan buat-buat tak perasan pulak.. kesian kat anak-anak.. sebab susah payah diorang cuba menarik perhatian mak bapak.. tapi tak der respond.. huhhuhukk ..kecewa tauuu.. nanti makan hati plak anak-anak kita..

Bakat terpendam anak-anak ni.. boleh nampak secara spontan jer tau.. tak kira bila masanya.. hanya kita sebagai mak bapak kena lebih peka..

Ni bakat Emmy yang secara spontan saya nampak.. masa ni.. dia tengah naik tocang... menanggis pusing-pusing 360 darjah kat lantai tuuu..

Jom kita layan jer gambar tu??

Dah namanya budak kembar kannn.. mesti ada penyokong dia.. ni haaa.. si Elly tukang soraknya..

Lepas ni korang jangan terlepas peluang tengok bakat terpendam anak-anak korang plak yerr.. ok laa.. cauu .. bebehh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails