Wednesday, April 13, 2011

Bakal Atlet Negara

Salam..

Oooo.. hari ni nak citer apa pulak ekk?? haa.. pasal bakat terpendam anak-anak..

Macam mana?? korang perasan tak bakat terpendam anak masing-masing?? hehehe.. jangan buat-buat tak perasan pulak.. kesian kat anak-anak.. sebab susah payah diorang cuba menarik perhatian mak bapak.. tapi tak der respond.. huhhuhukk ..kecewa tauuu.. nanti makan hati plak anak-anak kita..

Bakat terpendam anak-anak ni.. boleh nampak secara spontan jer tau.. tak kira bila masanya.. hanya kita sebagai mak bapak kena lebih peka..

Ni bakat Emmy yang secara spontan saya nampak.. masa ni.. dia tengah naik tocang... menanggis pusing-pusing 360 darjah kat lantai tuuu..

Jom kita layan jer gambar tu??

Dah namanya budak kembar kannn.. mesti ada penyokong dia.. ni haaa.. si Elly tukang soraknya..

Lepas ni korang jangan terlepas peluang tengok bakat terpendam anak-anak korang plak yerr.. ok laa.. cauu .. bebehh..

10 comments:

SyidaGorjes said...

mama korang ni mmg pandai buat quote mengikut aksi.hehehehe

ummiross said...

Hehe..takpe, nanti besar tangkap aksi mama pulak ye...

nabilah_2908 said...

hehehe....kanapa Emmy nangis sakan tu...?


jom ke APA KATA HATI pulak ;
BLOG REVIEW : LIFE 101

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hahahaha kelakar la..pompom gurl yg tak tahan tu siap bawak balang..eheheh

Cik Puan Nurul said...

eida ganerr ngn masalah si adik udah ok kerrr dah jumpa pak doctor ke belummmm..dak dak ni bila la leh jumpee lagik dok tahuu

~: nisa :~ said...

he3... comelll...

NzA said...

wakaka...seorg mama yg kreatif nie....

Anonymous said...

Ooo camtu

Huszaini said...

comelnya!

mamalieyna said...

hahahaha....sampai hati mama..ambik pic anak tgh nangis, siap beraksi bagai..ekeke...tukang sorak pun takmo kalah, siap bwk balang..hahaha..lawak betoi ~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails