Thursday, April 28, 2011

Kongsi resepi

Salam..

Saya nak kongsi 1 resepi yang sangat.. sangattt senang untuk disediakan.. memang sesuai sangat untuk perut yang tengah lapaq giler..

Biasa laaa.. saya ni menyusu dak kecik.. bukan sorang tapi 2 plak tu.. perut tu memang cepat rasa lapaq.. nak memasak.. dah take time.. perut duk mintakk makan.. jadik apa yang ada depan batang hidung .. saya bedal jer.. janji kenyang jap.. supaya tak mengigil plak..

opp.. termembebel lebih sudah.. jom tengok resepinya.. mula-mula..

1. bancuhkan secawan koko/milo panass
2. patah-patahkan biskut kering.. paling sedap biskut krim kreker..
3. rendam dalam koko/milo panas tadi.. bagi kembang sikit
4. dah boleh dinikmati..

hehehe.. jangan mare..

pss.. nanti sy ajar cara masak maggi plak yer.. dushhhh.. pengsannn..

8 comments:

fuadnis said...

hahahaha...suspen tau nak baca langkah2nye tadi..resepi yg menarik..susah tu nak buat....kih kih.... jgn lupe ye resepi masak meggi mcm mana..hahahaha....

MR. MIND said...

kalau guna biskut keras tu lg best...

NzA said...

tgk lapo nie...!!!!

ummiross said...

haha cepat2 je ummi datang, ingatkan resepi apa td, tapi klu lapo memang best ni...

mamalieyna said...

HAHAHA...IDEA N RESEPI YG MANTOPS..PASTI SAYA MENCUBANYA..EKEKE..MEBELES NI..NGEE..

Izan Ishak said...

ummi pun suka! sedap kan mama~

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

saber jela..ingatkan resipi ape td...:-PPPP

SyidaGorjes said...

kalau time lapar+hujan, resipi macam ni pun dah jadi mabeles!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails