Thursday, April 21, 2011

Iced Gem

Salam..

Comel tak biskuit ni??? biskut butang kannn... Iced Gem tu nama glamor omputih kann..



kalau beli kat kedai runcit lama.. tu pun susah nak jumpa.. harga sekilo dalam rm13-14 gitu laa...

tapi yang ni.. beli kat pasaraya besar .. sekilo.. fuhhh.. nampak tak harga dia??? pengsannn jappp..

lama dah beli.. tapi simpan punya simpan.. terlupa nak makan.. dah lemau biskut dia tuuu.. tapi icing dia tetap sedap.. berebut budak-budak nak makan ... hehehe.. mak budak punnn..

3 comments:

~: nisa :~ said...

budak-budak dan juga mak budak mmg suka sbb bentuk dan rupanya yang tecik tomei tu kan.. cam elly dan emmy ...

ummiross said...

hehe ingat zaman dolu2, suka bli biskut ni,suka icing dia...

Sofya said...

lama tak jumpa biskut ni..
mak kita panggil biskut biji asam..
budak2 suka makan ising ja.. mahal gak skrg ni yerk..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails