Wednesday, April 20, 2011

Emmy cuba untuk berjalan

Salam..

Alhamdulillah..

Emmy dah tunjuk sedikit perkembangan untuk belajar berjalan.. kalau ajar tateh pun dia dah tak buat lembek lutut.. lutut dia dah makin kuat .. dia tak takut untuk melangkah.. minggu lepas tateh pegang 2 tangan .. minggu ni tateh lepas 1 tangan .. dia ok.. tak takut..

Bila sebut tateh jer, dia akan bangun berdiri.. berdiri pun dah berani tegakkan badan.. tinggal tak boleh nak mengatur langkah sendiri lagik..


Insyaallah.. tak lama lagikk Emmy boleh berjalan.. boleh main kejar-kejar dengan Elly..

5 comments:

nabilah_2908 said...

yeay..!!! bagus la tu...

lepas ni..puas la mama dia main kejar2 dgn budak berdua ni..hehe.. :)

ummiross said...

alahai comeinya,malu2 je senyum, rajin2 tateh ye..

|| NaFiRaa || said...

yeahhh!! caiyok2!! untie plak eksited nih.. moga cepat jalan yer.. nanti leh main kejar2 ngan kakak elly..

SyidaGorjes said...

ewah-ewah....sikit lagi bole berlari nih.

Sofya said...

insyaallah tak lama lagi leh la berlari plak he3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails