Dah demam

salam

dah demam!!! siapa? bukan sikembar yer... tapi mama diorang.
semalam demam. seram sejuk satu badan, lengguh sana sini, nak makan pun tak leh telan.. rasa nak muntah jer.

hari ni ok sikit, tapi tak ada selera nak makan, paksa diri makan juga. tu pun ngan nasi kicap jer. takut tak der susu utk budak berdua ni. mujur diorang tak buat ragam, lepas bg diorang mkn dan menetek, diorang pun tido. ok laa sempat utk saya nak cas balik tenaga.

sekarang ni nak tido jap.

ok bye-bye.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails