Tuesday, April 19, 2011

Dah demam

salam

dah demam!!! siapa? bukan sikembar yer... tapi mama diorang.
semalam demam. seram sejuk satu badan, lengguh sana sini, nak makan pun tak leh telan.. rasa nak muntah jer.

hari ni ok sikit, tapi tak ada selera nak makan, paksa diri makan juga. tu pun ngan nasi kicap jer. takut tak der susu utk budak berdua ni. mujur diorang tak buat ragam, lepas bg diorang mkn dan menetek, diorang pun tido. ok laa sempat utk saya nak cas balik tenaga.

sekarang ni nak tido jap.

ok bye-bye.

6 comments:

Cik Puan Nurul said...

alolo siannyaa pi rehat n tido..eh rasenya baju tu muat 100cm kan..tp caner mk amik

Sofya said...

rehat ya...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ooo,,,mama yg demam ye...semoga cepat2 sembuh...

NzA said...

take care...moga cpt sembuh.

ummiross said...

semoga cepat sembuh, take care ye...

|| NaFiRaa || said...

moga cepat sembuh yer..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails