Kentut pun berjangkit

Salam..

Eee.. tajuk tak senonoh laaa.. hehehe.. tapi bagi saya sebenarnya sangat kelakar.. mana taknya kalau orang yang kentut tu budak kecik.. comel jer tengok muka diorang... bila diorang sendiri terpingga-pingga dengar bunyi kentut sendiri.. puttt.. put.. puttttt.. lepas tu senyum sendiri..

Haa.. lain laa kalau orang tua yang kentut... mau kena fire.. silap hari bulan boleh pengsann oo..

Cerita dia macam ni..

Pagi tadi.. masa saya tengah minum milo.. tiba-tiba terdengar bunyi.. putt.. put.. puttt.. (berirama tuu).. toleh tengokkk.. laaa si Emmy yang kentut.. haaa.. kelakar pulak saya tengok muka dia yang terpingga-pingga tu.. hairan dengan bunyi kentut sendiri.. lepas tu saya pun gelakk.. apa lagik.. dia pun tumpang gelak sama..


Duk tak lama kemudian.. dengar lagik bunyi.. putt.. put.. puttt... dengan bunyi dan irama yang sama.. hahaha.. kali ni si Elly pulak yang kentut.. haaa.. saya dah tak tahan.. rasa kelakar giler.. saya pun gelak dan apa lagii.. budak berdua tu pun pakat gelak sama-sama.. haaa.. maka pagi ni .. ceria saja suasana kat dapur saya..


Haaa.. rupanya anak kembar ni bukan setakat poo-poo serentak.. hehehe.. kentut pun serentakkk.. lawak comel betulll..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails