Tuesday, March 22, 2011

Mazween menahan kesakitan

Salam..

Kejap tadi masa saya nak buka pintu pagar.. saya nampak Mazween tido dalam peti surat.. sedang menahan kesakitan.. muka dier dah teruk, habis luka-luka... mata dan hidung berair dan bernanah.. jangkitan kuman dan bisa dari luka.. badan pun dah kurus.. leper jer perut ..Bau.. emmm.. hamehh.. hancingg.. semua ada.. kesian..

Mazween ni sebenarnya sangat hansem dan merupakan jaguh silat dikawasan perumahan saya.. tapi tu laaa.. jaguh tak semestinya sentiasa menang.. adakala kecundang jua.. moga Mazween ni cepat sembuh dan kembali beraksi bagaikan kasanova seperti dulu....


Mazween tak balik jumpa tuan dier.. terus lepak bawah keter pulak.. menahan lagik kesakitan yang bertalu-talu itu..

6 comments:

Cik Puan Nurul said...

hurmm xlama leh tuu..bek bawak pi klinik kang melarat lagi teruk..kucenku kalo hok yg mati muda tu semua kaki gaduh rebut betinaa..diorang ni degil

|| NaFiRaa || said...

rasanye dah pencen kot jadik kasanova.. dah tua dah tuh.. luka2 tuh mesti sebab kalah dlm pergaduhan..mueheehe

nabilah_2908 said...

kesiannya.... :(

jom ke APA KATA HATI pulak,
PENDRIVE

ummiross said...

Kesiannya...

macam kucing ummiross yg hilang dulu, sedih tengok Mazween, teringat kucing tu...

mamasuri said...

salam perkenalan..
cian pulak tgk mazween ni..
mesti dia tgh menahan kesakitan tu..bawak lah ke klinik..

NzA said...

berebut makwe kot tu sampai teruk matanya kena cakar...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails