Friday, January 14, 2011

Surat untuk mama

Salam..

Surat layang yang ditinggalkan untuk saya.. tepi pc.. dari kak Nadya yang sangat enjoy untuk pergi ke sekolah.. kak Nadya sudah lancar membaca.. tapi kalau menulis banyak ejaan yang salah..

dan lukisan kucing oren... yang dilukis tanpa tekap.. hobi kakak nadya yang suka melukis..

9 comments:

nza said...

amboi mama dpt surat layang la..nnti liminate surat tu n simpan wat kenangan.......

Cik Puan Nurul said...

pandai dia membaca mmg dah diajor kat tadika dulu yeaa..teringat daku ms darjah 2 dah pandai baaca novel siap pinjam kat library balik umah baca sampai nangis2 sbb sedih sungguh ceritanyaa.

||aLeaSaRa|| said...

yuhuu slm sggh pg jumaat ye!wah nadya tu pandai lukis,kreatif dia ni.kena pandai asah bakatnya.bdk yg suka seni diorg punya pdgn selalu ke depan..pandai!

SoLy SoLicious said...

kreatif~~
^^

bintangku said...

sweetnyerrr.....

|| NaFiRaa || said...

hehehehe.. kiutnye~ sonoknye bila tengok anak kita dh pandai buat macam2 kan~

SyidaGorjes said...

pandainya kakak lukis......acik pun tak sepandai kakak.
lukis garisan je yang bole.tulisan pun buruk.

Ummiross said...

Pandainya nadya melukis,menjadi kucing tu

nabilah_2908 said...

ada bakat melukis...dh jadi dh bntuk kucing tu..tahun depan makin pandai la nadya melukis.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HEADER BARU

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails