Thursday, January 13, 2011

Mama papa pulun makan cepat-cepat..

Salam..

Ini cerita budak berdua ni kat kedai makan.. diorang memang tak duduk diam.. jeless kat mama diorang yang tengah tekun menyudu dan menyedut ABC.. amboii sedap betulll... sejuk sampai meresap ke otak..

sedap betul ABC ni.. patut mama Nafira dan kak Anis suka makan..

si Elly dah geram tengok ABC.. tapi mana boleh kasi.. sejukkkk tuu.. akhirnya mamam kaki jer laa dia..

Si Emmy pulak.. dah panas montot tunggu .. dah buat macam-macam aksi.. mujur tak jatuh tergolekk.

Macam ni laa.. kalau ada anak kecik makan kat kedai... mesti diorang buat macam-macam aksi nakal... kasi makanan bekal diorang pun, dah tak layan.. kechur dengan makanan yang mama papa diorang makan plak..

7 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ABC tu memang mengiurkan.. menguji kesabaran kakD btoi la..

bab aksi elly tu nk dpt adik lg apa...

utk aksi emmy memang sempoi lah...

kesimpulannya...kakD pun memang payah nk mkn kat kedai sbb mcm ni lah...kdg2 mau jg kita tukar selera kan...huhuhuhuhu..

kakngah said...

aiyak!!
emmy sgr ganaz lorr...

elly cam nak adik jek.. kikiki!!!

Cik Puan Nurul said...

amboiiii siap nak wat terjun tiruk apakahhh..huhuh emm dapnyaa abc..

nza said...

sedap ABC....

aaaaa....elly gigit jari kaki ek...kt org tua tu tndanya nk mintak adik...hi.....

maszmadi said...

wah sedahnye ABC..... lama x makan.. nak kena cari semangkuk nie..

maszmadi said...

wah sedahnye ABC..... lama x makan.. nak kena cari semangkuk nie..

ummiross said...

Orang tua2 kata,klu hisap ibu jari kaki nak dapat adik,hehe...betul ke?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails