Mama papa pulun makan cepat-cepat..

Salam..

Ini cerita budak berdua ni kat kedai makan.. diorang memang tak duduk diam.. jeless kat mama diorang yang tengah tekun menyudu dan menyedut ABC.. amboii sedap betulll... sejuk sampai meresap ke otak..

sedap betul ABC ni.. patut mama Nafira dan kak Anis suka makan..

si Elly dah geram tengok ABC.. tapi mana boleh kasi.. sejukkkk tuu.. akhirnya mamam kaki jer laa dia..

Si Emmy pulak.. dah panas montot tunggu .. dah buat macam-macam aksi.. mujur tak jatuh tergolekk.

Macam ni laa.. kalau ada anak kecik makan kat kedai... mesti diorang buat macam-macam aksi nakal... kasi makanan bekal diorang pun, dah tak layan.. kechur dengan makanan yang mama papa diorang makan plak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails