Jom Berkelah Dengan Geng Kembar!!!!

Salam..

Apa kabar semua..

Ishh.. baru nak buat entri berkelah ngan kembar.. maaf yer abah auni, auni dan auni.. ini lah akibatnya kalau suka bertangguh.. dan menyibuk-yibukkan diri..

Berbalik pada entri ini " Jom Berkelah Dengan Geng Kembar" yang di anjurkan oleh abah AMRAFAHAN (Auni, Auni,Auni sikembar3) pada

Tarikh: 12 Feb 2011 (Sabtu)

Masa: 4 petang

Tempat: Taman Canselari, Presint Diplomatik Putrajaya

Tujuan gathering ini adalah untuk berkenal-kenalan secara nyata disamping mengeratkan tali silaturahim sesama blogger tidak kira mempunyai anak kembar atau tidak.. pendek kata sesiapa saja boleh join.. nak tahu syarat lebih lanjut.. klik pada banner..

Jom ramai-ramai join..boleh tengok secara live Elly&Emmy yang kecik kenit ni(hehehe.. bajet cam fofular pulak)

dah kasi tahu papa, wan, atok.. diaorang pun berminat nak join sekali .. nak tengok geng-geng kembar.. Insyaallah kalau tak ada apa-apa halangan .. papa, mama, wan, atok, kak nadya, abang iman dan kami elly&emmy akan berada si situ..

ok sekarang giliran kami nak ajak kawan-kawan..

Cikmin.. blogger yang mula-mula kenal.. sebelum kelahiran Elly&Emmy.. juga menantu Faheem

Cik Puan Nurul.. PC BF Elly&Emmy.. banyak bagi nasihat kat saya tentang BF..

Si Gorjes Syida.. satu geng ngan saya.. hehehe.. cekedingggg..

Mamalieyna.. blogger yang awal saya kenal... selalu bagi komen.. hero mama sweettt..

Mek Rose.. juga blogger yang lama saya kenal..

Mama Mika.. ingat masa mengandung dulu.. selalu mengikuti kisah mama mengandung dan bersalin Mika.. besday Elly&Emmy(19.08.09) ngan Mika(07.08.09) bulan yang sama kan??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails