Tuesday, January 11, 2011

Deerland Park Bukit Rengit, Lanchang, Pahang

Salam

Masih lagi cerita Janda Baik..

lepas makan kami sekeluarga meneruskan lagi perjalanan.. jauh juga tuu.. ke Deerland Park Bukit Rengit, Lanchang.. tempat tu memang menarik sekali.. sebabnya haiwan kat situ semuanya mesra dengan orang kerana telah dilatih.. korang boleh pegang.. usap-usap.. beri makan dan seterusnya.. cheese smileeeee.. dengan haiwan-haiwan tersebut..








Tiket masuk pun tak mahal.. rm6 untuk dewasa dan rm3 untuk kanak-kanak.. selain dari haiwan kat dalam photo ni.. ada ular sawa dan kalau berani boleh letak kat leher untuk bergambar.. burung puyuh dan boleh kasi makan ditapak tangan, arnab, cempelai yang jugak boleh dipegang tapi berbau busuk..

Sebenarnya nak tengok gajah mandi kat kuala Gandah.. tapi hari dah lewat.. gajah sudah tido daaa.. lain kali lahh.. anak-anak pun teringin nak pergi lagik..

itu saja karangan saya untuk hari ini.. bye.. bye..

3 comments:

Cik Puan Nurul said...

amboiii berjalan je kije hang noo..weh kuala gandah tuh dah aasebelah kampung den.tp percaya x meski pon sblh kg je tp xpenah sempat gik sana kuikui pdhal hari2 lalu situ

Mknace said...

:) :) :) terbaeekkk!!!!

ummiross said...

Hmm bagus karangan si tecik tomei hari ni, cikgu bagi A++ ye,hehe..
Suka tengok beruang tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails