Roti Jala

Salam..

Selamat petang semua..

Petang ni.. saya dan anak-anak menjamu selera dengan roti jala..

Suka... sukaaa.. sebab perut pun dah kenyang dan.. dan menjadi jugakk roti jala saya ni..

selalunya tahu makan jer.. buatnya tak pandai.. dan malas juger..



oppss.. berbalik pada entri semalam... banyak yang bertanya mengenai cara saya mengajar anak membaca.. sebenarnya banyak jugak cara yang saya gunakan.. termasuklah kad imbas.. tapi cara tu tak berapa menjadi dengan anak-anak saya.. diorang buat main jer.. koyak ler.. gigit ler.. memang susah nak tarik perhatian diorang.. meroyan jugak ler saya nak bagi diorang kenal huruf..

ok lahhh.. nanti saya cerita lagik yer.. sekarang korang jamu mata dengan roti jala saya tuu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails