Monday, January 24, 2011

Roti Jala

Salam..

Selamat petang semua..

Petang ni.. saya dan anak-anak menjamu selera dengan roti jala..

Suka... sukaaa.. sebab perut pun dah kenyang dan.. dan menjadi jugakk roti jala saya ni..

selalunya tahu makan jer.. buatnya tak pandai.. dan malas juger..



oppss.. berbalik pada entri semalam... banyak yang bertanya mengenai cara saya mengajar anak membaca.. sebenarnya banyak jugak cara yang saya gunakan.. termasuklah kad imbas.. tapi cara tu tak berapa menjadi dengan anak-anak saya.. diorang buat main jer.. koyak ler.. gigit ler.. memang susah nak tarik perhatian diorang.. meroyan jugak ler saya nak bagi diorang kenal huruf..

ok lahhh.. nanti saya cerita lagik yer.. sekarang korang jamu mata dengan roti jala saya tuu..

7 comments:

Cik Puan Nurul said...

uishh posa nnt leh niaga kat param..acik pun nk terai buat gak nnt,acuannya dh lama beli tapi buat kirai telur tuk butter prawn je...best2 roti jala mkn ngn kari sedap,ngan kuah serawa durian pon sedap.

Izan Ishak said...

mama...nak roti jala!
tadi kan masa dok baring2 kan tringin nak makan roti jala. tak sangka rupa3nya ada org dah buat utk izan jamu mata kat sini~

Queen said...

halamaaak..lapar betol tgk roti jala aka ni tau....huissshh

mamalieyna said...

woooo dh pandai buat roti jala plak..jeles ni, kita tak pandai2 sbb tak pernah mencuba pun..hehe..nmpk yummy! ^_^

NzA said...

emmmmmmm, sedapnya roti jala tu..mintak ckit......

kakyong said...

wah.. pasni leh la buat bisnes roti jala puak.. ;)

ZERO VENDETTA said...

Kak, nnt story lg ya pasal cara nak mendidik anak belajar. suka :)

btwn roti jala mmg marvelous. sgt suka! N sllu jgk buat sbbnya adunannya sgt mudah sbnrnya : tepung + telur + pewarna kuning/kunyit + santan/susu cair + garam = blend

http://zerovendetta.blogspot.com/2009/07/gathering.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails