Thursday, December 16, 2010

Membaca amalan mulia

Salam..

Selamat petang semua..

Haa.. nak bagi tau ni.. si Elly & Emmy dah pandai membaca tau.. tapi bukan bahasa or english.. hehehe diorang buat miming jer.. terkumak kumik mengajuk cara kakak diorang yang tengah baca buku cerita..

Mula-mula aksi berebut buku.. walaupun banyak buku yang ada kat situ.. tapi masing-masing berkenan kat buku tu juga... hadoi..

Akhirnya kakak yang menang .. terus membaca dengan menggunakan bahasa alien dia tuuu..

Adik yang kalah.. baca label kotak ubat pun ok juga.. janji baca kan..

8 comments:

SyidaGorjes said...

kecik2 baca kotak ubat, dah besar jadi doktor yea...

nabilah_2908 said...

ala..ala...kesian dia...bc label kotak je... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SERIBU KALI CINTA

ummiross said...

kah3x, pandai berebut ye

Adik tu bakal doktor tu,rajin2 le baca kotak ubat tu ye ,nanti senang nak bagi prescription nanti,hihii..

afzan said...

adik bercita2 nak jadik pharmacist kot

|| NaFiRaa || said...

olololo... berebut buku yek~ kasi akak baca dulu eh.. nanti adik baca plak..:)

Anonymous said...

You'll want to add a facebook button to your blog. I just bookmarked this article, although I had to complete it manually. Simply my $.02 :)

- Robson

kakyong said...

membaca jambatan ilmu.. cepat pandai membaca buleh ajak ibu jalan2 luaskan pandangan... ;)

Mama Kembar 3 said...

cute! kalau dah kembar tu, tak sah kalau tak berebut kan? hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails