Tuesday, December 14, 2010

Makanan yang paling istimewa

Salam

Selamat petang semua..

"Makanan yang paling istimewa".. agaknya apa yaaa..

Bukan saya cakap tauuu.. tapi dah tertulis kat bungkusan dier... tapi .. hehehe.. memang pun sedap.. wangiii.. maniss.. sukerr..

Sebab dah tertulis "istimewa".. maka boleh dijadikan buah tangan untuk orang-orang yang korang sayang.. hehehe.. dussss..

14 comments:

bintangku said...

teringat zaman kecik2.... suke jgk beli kopok nie.

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

betul la....mmg cedap jajan ni

Cikmin said...

adoiiii besan...really love it! yummmeh...

nabilah_2908 said...

lama tk nmpk keropok ni...time sekolah dulu..suka beli... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SAMAN OH SAMAN

ummiross said...

dulu2 suka ni,perisa jagungnya yg mmg best,sekarang pun masih suka,klu dpt,satu paket tu boleh abih..

umialya said...

lamanya x beli

❦ CuTe MuMmY FaRa ❦ said...

alamak.. lama tak makan keropok nie.. best tau.. masa sekolah kecik2 dulu selalu beli.. hehehehe..

mamalieyna said...

eh ada lg eh skrg...teringat zaman kanak2 rebina dulu..suka kopok ni..nak.....!

SyidaGorjes said...

anty pun suka yg ni.aqid tak pernah makan lagi kopok ni.(kopok lain pun dia tak pernah makan)kejamkah anty?

||aLeaSaRa|| said...

yuhuu...kite dr kecik suka kopok ni tau.krup....krup...Ngape lah tgri ni kite bw manjang entri makanan dan minuman ni....lapo lah.

|| NaFiRaa || said...

suka jugak cekedis nih!!! lama x makan~ yum yum!

Papa Mifz said...

wah teringat zaman kecik dulu....tp mcm dh x nmpk je kopok ni kat kedai2 lg...rupanye masih ada di pasaran..hehe

afzan said...

lama tak makan keropok durian ni. kecik dulu mmg fevret

kakyong said...

en ayh kdg2 ade juga belikan jajan ni... tp kakyong tak suka lah... rasa dia mcm tipu.... wakakaakkkk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails