Sunday, December 12, 2010

Edit photo contest

Salam..

Kami telah di tag oleh ibu aka kakyong untuk sama-sama menyertai kontes mengedit photo yang telah di anjurkan oleh Qaseh Dalia Adelia..

ok laa yer.. gambar yang di edit adalah gambar si Elly masa umur 5 bulan..

sebelum

setelah di edit dengan menambah sedikit garam, gula, asam dan penyedap iaitu ajinomoto.. maka terhasillah gambar yang boleh mengejutkan jantung korang.. kalau tak terkejut tak per laaa..

selepas

ok.. sekarang giliran kami pulak nak tag 4 orang yang bertuah iaitu

Cik Puan Nurul
nabilah_2908
win@momyShaneQeisha
Blogger ::sherry::

kenapa mereka???.. sebab mereka meninggalkan komen kat entri sebelum ni.. akekeh kebetulan nak 4 orang..

untuk mengetahui syarat-syarat kontes.. sila klik pada banner.. okkk..

dan bonus untuk korang yang dah terkejut dengan gambar elly tu..

ni haa.. muka si emmy .. heeee.. weeee.. ngeeettt.. jangan mare maaa..

11 comments:

mamalieyna said...

weeeiii menakutkan la pulok..dasatnye editing..ngee..

good luck!

||aLeaSaRa|| said...

wah sempoinyer...foto yg ke-2 tu terkejut kite tau,dahlah bw pagi2 bute ni ngeee....tapi apa2 pun comelnyer....

Cik Puan Nurul said...

eiii seramnnyaa hampeh tul la jgn la wat gitu sian beliau dah ghupe alien la plakkkk..serammmm mak tauuu kehkehkehkeh ape kene tag pulokkk

SyidaGorjes said...

huk aloh!
dah mcm tknik cgi dah ni.fuyoooooo!

Mama Kembar 3 said...

mak aihhh! dah cam filem hantu jepun plak! terkezut ooiii hehehehe

kakyong said...

mak aiiii... elly dah jadi apa ni... anak antu jepun... ngeh ngeh ngeh... tahniah... memang kreatip..

nabilah_2908 said...

huhuhu...menakutkan tang mata tu...;)

thnks ya...nnti sy buat.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
IKAN BAKAR

win@momyShaneQeisha said...

so kreatif mama elly&emmy ni edit gmbr.gud luck ya & tq 4 tagged me

bintangku said...

wah.... dahsyatnyer gambo.... takut nengoknyer.. :P

Qaseh dalia adelia said...

salam singgah..tq juin n gud luck ye

kinsyakrn said...

tkejut kita...tapi sooo comel.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails