Monday, November 29, 2010

Berapa orang anak saya?

Salam..

Selamat petang..

Saya telah ditanya oleh Mila@ Rimbun

Elly&Emmy bukan anak pertama saya..
Sebenarnya saya mempunyai 4 orang anak..
tapi yang hanya 3 orang saja yang tinggal dengan saya di Kajang..

Yang sulung lelaki berumur 7 tahun.. tinggal dengan atoknya di Putrajaya..
Yang kedua perempuan berumur 6 tahun..

10 comments:

Mila@Rimbun said...

haha siap ada blog entry untuk jawapan kepada soklan saya yer. OOO patutlah anak2 yg lain tuh missing from this blog...

qasehadam @ nurul said...

kembar tuh dikira anak saya jugak..kuikuikuikui

Elly & Emmy said...

to Mila@Rimbun
hehehe.. mengambil kesempatan utk buat entry baru..

to qasehadam @ nurul
ok mama nurul.. no problem.. nanti masuk skolah kami mintak duit poket ngan mama yerr.. nak lebih dari kakak Q tauu..

kakyong said...

mungkin kena buat blog khas utk kakak & abg nya dak.. dah tu blog ni nama elly & emmy.. :p

Ummiross said...

Seronok kan tengok keletah si kembar membesar bersama,memang patut ada blog untuk mereka sebagai catatan kenangan,abang dan kakak pun mesti suka sangat...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ehehehe..maybe pembaca baru blog uda kot..

Mama Kembar 3 said...

abg, kakak & si kembar semua nya chumel!

nora said...

cubit sikit pipi budak comei tu

|| NaFiRaa || said...

mungkin sebab nih blog elly & emmy.. tu sebab nye citer pasal abang ngan kakak dia kurang yep..

SyidaGorjes said...

jarang dpt tgk gambar 4org bersama.dulu pun kita ingat twins je anak akak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails