Tuesday, November 30, 2010

Setem kesukaan saya

Salam..

Selamat tengahari semua.. selamat menjamu selera..

Ini adalah antara setem kesukaan saya.. kalau tengok setem ni jer.. terimbas segala kenangan zaman kanak-kanak saya.. banyak masa di habiskan bersama kakak-kakak.. juga suka bergaduh tapi cepat berbaik semula..




4 comments:

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. cantek2 nye setem2 dulukan~ nak start kumpul setem jugak lah lepas nih..

nabilah_2908 said...

zmn sekolah2 dulu pun sy suka kumpul stem..lagi2 pulak...tgh kemaruk berbalas surat dgn pen pals dr negara indon n philippines...stem dieorg cantik2..

tp semuanya musnah bila album stem tu tercampur dgn surat kabar lama...habis la apek cina tu angkut sekali...

hrumm..lepas drpd tu dh tk kuasa nk kumpul lagi.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CUTI SEKOLAH DULU DAN SEKARANG

ummiross said...

ummiross pun zaman sekolah dulu suka kumpul2 stem,lepas tu hilang ntah kemana,dulu semangat sebab ada kawan2 sama kongsi hobi dan bertukar2 stem...

qasehadam @ nurul said...

banyaknye setemmmm..sekarang nih ssh la simpan setem nih org dah jarang berantor surat kan kalo bil hutang byk laa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails