Wednesday, September 1, 2010

Hooo.. umah kami dah bersawang niiii..

Salam..

Selamat petang semua.. cakk.. cakkk..

Fuhhh .. lama giler tak update blog ni.. abis bersawang.. kalau umah tinggal macam nii.. mungkin dah ada penunggu..takuttt.. tapi kalau blog tinggal lama tapi ada lagik penunggu.. ok tu.. masyuk trafikkk..ceh apa laa yang saya duk merepek ni... aiiii..

cam mana puasa ari ni.. ok tak?.. saya ok jer.. budak-budak pun ok jer.. abang Iman ngan kak Nadya puasa yang yuk jer... sampai tengahari dah selak periuk.. hehehe.. elly ngan emmy.. hahahaaaa... nentekkk jer kerja nyer.. siap rebut lagik... kena laa breasfeed kedua-duanya serentak..

menu petang ni.. haaa... kena bukak buku ni... poning paler..

ok.. cauu.. bebe..

4 comments:

nabilah_2908 said...

slmt memasak...n selamat berbuka.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
29 OGOS YANG LEPAS

qasehadam @ nurul said...

kembooo mana wajah kesayangan hamba

SyidaGorjes said...

baru pukul berapa ni kak?dah bukak buku nak masak untuk buka?

mamalieyna said...

woooo mmg bersawang abees ni...jenuh nk bersihkan..nk raya nih =P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails