Thursday, September 2, 2010

Anak lembu minum susu ibu..

Salam..

Pelik dan aneh.. tapi itu lah hakikatnya.. dunia.. duniaa...
kalau anak manusia minum susu lembu.. itu perkara biasaaa.. tapi kalau anak lembu minum susu manusia.. aiii .. memang luarbiasa.. tak bisa gituu..
RAJASTHAN, India - Seorang wanita di kampung Kilchu, Rajasthan India, Couthi Bai menyusukan seekor anak lembu berusia 46 hari dengan susu badannya.

"Selepas ibunya mati, saya memegangnya dan memberi susu badan. Saya membesarkannya dengan susu saya. Saya menyusukannya sebanyak tiga atau empat kali sehari sama seperti yang diperlukan oleh seorang bayi. Tuhan pasti gembira jika saya menjaganya," kata Bai.

Kini, anak lembu itu sentiasa mengekori Bai.. kosmo


Macam-macam.. ni kes pertukaran penyusuan anak..


*pic kredit google

10 comments:

kakcik said...

Aduhai.. dalam posisi bagaimana dia menyusukan anak lembu itu???

MOFASAD said...

gambar tak le blah... huhuhu

tapi betul ke kes tu?

MOFASAD said...

Pssstt : Jom tengok cerita gua buat sempena raya dekat
SINI

qasehadam @ nurul said...

hahahaha macam3..weh hang bile balik kg raya nihhh

mamalieyna said...

iish geli tetiba =P

Atie Yusup said...

x dpt nak bayangkan, susukan anak sendiri kang tbayang lak bab tajuk ni, kuikui

CatlinaFly said...

kat india, lembu kan haiwan suci diorg..so tak hairan lah bila dia kata tuhan pasti gembira dgn apa yang dia buat :)

lama tak singgah sini..

saya_arief said...

xtercapai dek akal ku..

nieda said...

mmg luar biasa

Ena said...

mcm2 pulak erk? haihh!! tak geli ker erk? tak pun dier kasi lam botol kot!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails