Biskut raya sendiri bikin

Salam..

emm.. macam mana? Biskut raya dah siap ker? Tak kisah ler.. buat sendiri atau beli.. janji mesti ada biskut raya di pagi raya nanti.. tak kan nak jamu tetamu ngan biskut oreo pulak kann??.. pelikk tuuu..

Saya setiap tahun memang buat biskut raya.. opppss.. kecuali tahun lepas.. sebab beranak elly ngan emmy.. no puasa no raya lerr..

Setiap tahun memang buat biskut raya yang sama jer.. tak banyak jenis.. tapi satu jenis tu mahu berbalang-balang.. yer laa.. untuk diri sendiri.. untuk mama dan untuk mak..

Antara biskut raya yang dah siap buat...

Biskut Tat Nanas


Biskut Makmur


Biskut coklat chips


**Pic hentam pic lama jerr

pss.. hari ni nak buat biskut raya.. tapi tak jadik pulak.. cik abang ajak ronda2 pulak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails