Saturday, September 4, 2010

Biskut raya sendiri bikin

Salam..

emm.. macam mana? Biskut raya dah siap ker? Tak kisah ler.. buat sendiri atau beli.. janji mesti ada biskut raya di pagi raya nanti.. tak kan nak jamu tetamu ngan biskut oreo pulak kann??.. pelikk tuuu..

Saya setiap tahun memang buat biskut raya.. opppss.. kecuali tahun lepas.. sebab beranak elly ngan emmy.. no puasa no raya lerr..

Setiap tahun memang buat biskut raya yang sama jer.. tak banyak jenis.. tapi satu jenis tu mahu berbalang-balang.. yer laa.. untuk diri sendiri.. untuk mama dan untuk mak..

Antara biskut raya yang dah siap buat...

Biskut Tat Nanas


Biskut Makmur


Biskut coklat chips


**Pic hentam pic lama jerr

pss.. hari ni nak buat biskut raya.. tapi tak jadik pulak.. cik abang ajak ronda2 pulak..

7 comments:

qasehadam @ nurul said...

dapnyeee udaa nnt leh lah beraya nak rasa air tgn uda..nyumm3

shi3la said...

coklat chip tuh macam sedapplahhh..haku kalo aper jenis kueh yang berasaskan coklat memang sedappp..menjilat jari..

episodkasih.blogspot.com said...

sedap tat nenas tuuuu....kecur air liur :)

|| NaFiRaa || said...

pandainye buat biskut raya.. ai mmg x reti nak buat biskut ke kek ke.. semua beli!!

Mr. Din said...

Air liur menitik hampir ke lantai di sedut kembali masuk ke mulut sebab tak boleh handle tengok kuih raya awak. Lain tahun kawan-kawan boleh order.

mamalieyna said...

waaah bestnyer buat sndiri, bleh buat banyak2..kalu beli..mahai bebenor skrg ni..huhu..

*1 day, nk blajar buat la..huhu..rugi oven tu tk guna!

Atie Yusup said...

rajin tul awak ni, tahun sy x dpt nak buat InsyAllah thn depan....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails