Sambutan Hari Susu Ibu

Salam..

Apakabar semua?

Kami nak citer pasal Sambutan Hari Susu Ibu pada 1 ogos 2010 hari ahad.. bertempat di dataran Saujana Prima Kajang.. bes tauuu.. kat situ.. walaupun hari sangat panas.. tapi amat berbaloi-baloi.. sebabnya... teng.. teng.. tengggg...

Kami jumpa mama Nurul yang pandai buat benda tecik tenik dan tomel.. tak caya tengok gambar tu..

Lagik.. mama pun lebih bersemangat nak BF kami sampai 2 tahun.. bila berborak-borak ngan Peer Counselor(PC) yang sememangnya arif tentang BF.. dan diorang cakap ok jer saiz kami yang tecik ni.. janji sihat dan aktif.. Itu yang penting!

Kami lepak situ kejap jer.. dalam sejam jer.. lepas tu terus balik umah.. sebab kami dah letih sangat.. tak tahan panas.. ngantuk dan nak susu sama..

Letih tau.. sangat-sangat letih.. kalau tak caya.. tengok lerr..



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails