Wednesday, August 4, 2010

Sambutan Hari Susu Ibu

Salam..

Apakabar semua?

Kami nak citer pasal Sambutan Hari Susu Ibu pada 1 ogos 2010 hari ahad.. bertempat di dataran Saujana Prima Kajang.. bes tauuu.. kat situ.. walaupun hari sangat panas.. tapi amat berbaloi-baloi.. sebabnya... teng.. teng.. tengggg...

Kami jumpa mama Nurul yang pandai buat benda tecik tenik dan tomel.. tak caya tengok gambar tu..

Lagik.. mama pun lebih bersemangat nak BF kami sampai 2 tahun.. bila berborak-borak ngan Peer Counselor(PC) yang sememangnya arif tentang BF.. dan diorang cakap ok jer saiz kami yang tecik ni.. janji sihat dan aktif.. Itu yang penting!

Kami lepak situ kejap jer.. dalam sejam jer.. lepas tu terus balik umah.. sebab kami dah letih sangat.. tak tahan panas.. ngantuk dan nak susu sama..

Letih tau.. sangat-sangat letih.. kalau tak caya.. tengok lerr..



7 comments:

nabilah_2908 said...

cam gitu yer cara org letih tidur..? hehehe...kesian dia.. ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
RAGAM SI BLOGGER

onniey84 said...

alahaiii comel sungguh gaya tidur elly 7 emmy ni..geramm sungguh!

qasehadam @ nurul said...

alololo..jangan sampai mama nurul angkut kalians ni balik umah lak hehe..haisssh bile acik nk dapat kembo ni..nk hero kihkih.mau pengsan la layan kembo kalo laki2..

MOFASAD said...

comel :)

mamalieyna said...

oooh lamanya tak jumpa twin..dh jd anak dara pun ha..leh la masuk meminang ni..kakak dl ke adik ni?..hehe.. =P

eliana said...

Elly and Emmy ..
kalian lucu dan imut sekali :)

@e_da said...

eeeeeeeeeeeeeeee geramnya tgk budak 2 ni.. comel aksi mereka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails