Thursday, August 5, 2010

Adik tolong mama lipat baju..

Salam..

Adik tolong mama lipat baju???.. biar betikk!.. kalau betik boleh kupas dan ngapp.. bertuah lerr.. kalau kecik-kecik dah pandai tolong mama lipat baju.. tolong punggah yang mama lipat ader ler..

Kalau ada diorang ni.. memang tak leh nak lipat baju.. kalau kita lipat.. menerkam jer diorang datang nak punggah.. tak menang tangan nak selamatkan baju-baju yang sudah dilipat iteww..

Jom tengok aksi adik.. masa ni mama tengah duk pulun lipat baju.. dia pun pulun sama.. kakak pun sama jugak.. pulunnn.. tapi adik ni lagik hebat kauuu.. tak padan ngan kecik gitew.. tak caya.. tengok gambar tu..



9 comments:

kakcik said...

Tak apa.. nanti bila kakak ngan adik dah besar, dah jadi anak dara sunti, adik ngan kakak akan tolong mama betul2. :)

mamalieyna said...

ghajinnye adik tolong mama..tengok pose cumel kt atas tu pun jadilah! ekeke...sgtlah cumel tau buat muka camtu..^_^

Ena said...

ALAHAI.. rajin sungguh tu yeh!.. tak pe skrg rajin kemas gitu jek.. dah besar nanti mesti super duper rajin.. ;)

qasehadam @ nurul said...

ahahaha sebab tu daku semua baju pong sangkut je kes malas lipat n susah nak melipat baju..sbb org lam umah ni semua xtau nk amik baju dgn betul.

mummy_ayu said...

samaje la ngan anak dara tecik ayu tu..raji tul nak menolong..niat tu dah bagus..cara je belum betul lagi..he he he

Momma Mia said...

hehe geram je tgk aksi dorang nih kan... lagi2 twin ...

|| NaFiRaa || said...

hahahaha.. sgt comel adik landing atas bakul!! geram jek!!

nabilah_2908 said...

hehehe...noty tul kacau mama...kesian mama kena lipat baju tu balik... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
I MISSED THE BUS

SyidaGorjes said...

comelnya adik, atleast dia tak de nak tarik2 baju tu.bagus la diorang ni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails