Yang tecik itu tomel!!

Salam..

Selamat tengahari semua?.. Dah mamam.. kami dahhhh.. errkk... kenyang.. tak tahu apa nama masakan mama tu.. tapi cedapp.. kami mamam sampai abis licin..

Bila dah perut kenyang .. kami pun happy.. bila dah happy kami pun tak buat banyak ragam.. kami jadik dak tecik yang baik lagikkk tomel.. siap teman mama mengupdate blog... bw lagikkkk..

Masa kami jalan-jalan kat umah tecik mama Nurul.. kami jumpa benda-benda tecik yang tomel.. apa lagiii.. laju jer kami nak ambik.. nak masuk kat mulut.. tak kira boleh mamam ker tak? Kami dah geram tengok benda tecik tomel tu.. tak caya???

Kalau tak caya... cuba tengok kat bawah tu.. tomel takkk? haa.. geramm.. kalau nak boleh pi order kat sini Tecik Kraf





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails