Wednesday, July 21, 2010

Kami dah 11 bulan

Salam..

Hi semua.. buat apa petang2 ni?.. mama kami duk layan citer duyung .. suker laa tu.. tengok duyung berenang tertunggek-tunggek.. menyampah tau..

Kami nak bagi tau.. kami dah 11 bulan uuu... sekarang dah boleh berdiri.. tapi kena pegang objek lain dulu ler.. kalau nak berdiri sendiri.. kami tak mampu lagik.. takut.. ni pun tak berapa terrer lagik.. rasa takut-takut jugak time diri tu.. kalau rasa cam nak jatuh jer.. terus kami nanggis nyerit kuat-kuat.. bagi mama dengar.. nanti mama tolong angkat kami.. fuhh baru rasa selamat..

Tapi kalau bab naik tangga tu.. cepat jer.. sedar-sedar dah tinggi.. tu kakak ler yang paling laju.. masa nak turun.. haaa .. kami tak suka.. takut sangat.. biasa laa.. kalau takut.. menanggis dan nyerit jer lerr.. panggil supermama kami..

Kami baru 11 bulan.. tapi kan..kan.. papa dah beli kek besday kat kami.. sekali ngan nama mama ngan kak ya pun tarok kat kek tu.. tak caya tengok kat bawah tu..

Kami geram tengok itik tu.. sampai hati mama patah kan paler itik tu.. bagi kat kak ya ngap.. lepas tu badan dier papa ngan mama ngap.. eeee.. memang sadis tulll..


8 comments:

nabilah_2908 said...

bdy siapa sebenarnya ni...? mama dia punya bdy eh...? ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
KWE TIAU GORENG

Elly & Emmy said...

to nabilah

kesimpulannya.. tiada besday sesiapa pun.. saja buat gempak jer.. nak makan kek..

qasehadam @ nurul said...

nak cikit kek tu nk itek warne warni..awalnye besday sian abang long tak dapat pun rasa kek tu kijam..nama hangpa ja ade naaa

|| NaFiRaa || said...

awat nama papa n umur x de.. comel lah kek tu~

rynas said...

comei kek tuh

SyidaGorjes said...

nape tak letak itik tu banyak2 supaya semua orang dapat?tapi kalau letak 5 ekor itik kat kek tu.....penuhla pulak.

mamalieyna said...

hikhik..1/4 kek tuk besday nadya..1/4 kek tuk mama & 2/4 utk twins...sweet..hikhik..

in advance happy besday elly n emmy! mama kasi can tiup lilin tak?..ke mama je yg konker?..hehe..

ok sgt lah tu 1 kek tuk semua..^_^

tricksrex said...

ni jimat kos ni mama tuwen ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails