Kami dah 11 bulan

Salam..

Hi semua.. buat apa petang2 ni?.. mama kami duk layan citer duyung .. suker laa tu.. tengok duyung berenang tertunggek-tunggek.. menyampah tau..

Kami nak bagi tau.. kami dah 11 bulan uuu... sekarang dah boleh berdiri.. tapi kena pegang objek lain dulu ler.. kalau nak berdiri sendiri.. kami tak mampu lagik.. takut.. ni pun tak berapa terrer lagik.. rasa takut-takut jugak time diri tu.. kalau rasa cam nak jatuh jer.. terus kami nanggis nyerit kuat-kuat.. bagi mama dengar.. nanti mama tolong angkat kami.. fuhh baru rasa selamat..

Tapi kalau bab naik tangga tu.. cepat jer.. sedar-sedar dah tinggi.. tu kakak ler yang paling laju.. masa nak turun.. haaa .. kami tak suka.. takut sangat.. biasa laa.. kalau takut.. menanggis dan nyerit jer lerr.. panggil supermama kami..

Kami baru 11 bulan.. tapi kan..kan.. papa dah beli kek besday kat kami.. sekali ngan nama mama ngan kak ya pun tarok kat kek tu.. tak caya tengok kat bawah tu..

Kami geram tengok itik tu.. sampai hati mama patah kan paler itik tu.. bagi kat kak ya ngap.. lepas tu badan dier papa ngan mama ngap.. eeee.. memang sadis tulll..


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails