Thursday, July 29, 2010

Ini abang kami

Salam..

Nak up date pasal cerita kami yang nakal lagik sensasi.. tapi tak boleh upload gambar pulak..
dengan hati yang separuh rela.. kami letak jer gambar abang kami masa kecik cam kami ni.. sekarang ni.. alahaiii.. abang kami dah macam.. anak panda jer badan dier.. hehehe.. kutuk sikit.. tak per laa.. abang kami tu tak tahu yang kami ada blog.. kalau tak.. abisss.. kena fire.. gaya ultraman kosmo gitew..


Motif.. cakap pasal abang..
kami rindu kat dier.. hoyehhh .. esok dah nak jumpa abang.. mesti dia call nyer.. suruh mama beli happy meal.. nak mainan jer.. makannya tidakk.. jeless ni.. kami pun nak juga.. tapi mama tak kasi.. uwaaa

5 comments:

SyidaGorjes said...

kenapa esok baru jumpa abang?abang pegi mana?

mamalieyna said...

abg twin pergi mana? esok baru nk jumpa? nape mama tk pernah citer pun abang twin kemana sblm ni?..twin silalah jwb, sbb kalau nk tggu mama, mama cam bz je tu..lama tak update blog! seb baik ada twin..hehe..

qasehadam @ nurul said...

windunye ngn kembo nnt jumpe itew kat fiesta kajang ye..itew teman mak itew..

Ena said...

alahai..
mane la si abang tu pergi yeh!
Sian kat twin. rindu kat abang rupanya.. tak rindu kat auntie ker? ;D

rynas said...

ohh..abang tak ada? sian twins..actually abang hilang ke mana?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails