Ini abang kami

Salam..

Nak up date pasal cerita kami yang nakal lagik sensasi.. tapi tak boleh upload gambar pulak..
dengan hati yang separuh rela.. kami letak jer gambar abang kami masa kecik cam kami ni.. sekarang ni.. alahaiii.. abang kami dah macam.. anak panda jer badan dier.. hehehe.. kutuk sikit.. tak per laa.. abang kami tu tak tahu yang kami ada blog.. kalau tak.. abisss.. kena fire.. gaya ultraman kosmo gitew..


Motif.. cakap pasal abang..
kami rindu kat dier.. hoyehhh .. esok dah nak jumpa abang.. mesti dia call nyer.. suruh mama beli happy meal.. nak mainan jer.. makannya tidakk.. jeless ni.. kami pun nak juga.. tapi mama tak kasi.. uwaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails