Thursday, July 8, 2010

Cuti-cuti Malaysia yang dah basi

Salam..

Hari tu kan..Cuti-cuti Malaysia yang dah basi.. kami sekelurga jalan-jalan kat Cameron Highlands.. kami duk kat Country Logde Brinchang.. masa sampai tu dalam pukul 5ptg.. cuaca pun hujan.. jadik tak dapat pergi pasar malam kat depan hotel.. papa jer pergi.. kami dalam bilik jer.. memang sejuk sangat masa tu..



Besok tu.. pergi kat Tanah Rata.. cuaca panas jugak laa.. sampai nanggis Elly tak mau jalan-jalan dah.. pergi ladang strawberi kat kampung setia.. tapi kan.. kan.. strawberi nyer dah habis kena petik masa cuti sekolah hari tu.. tinggal putik jer..

Besoknya sebelum balik.. singgah kat MARDI.. tiket masuk kena 3 hingget utk orang dewasa.. kat dalam tu ada macam-macam pokok .. anggur baru berputik.. epal tak berbuah lagik.. yang banyak tomato ler.. (hehehe kalau nak tengok tomato kat tesco pun boleh kan).. sayur-mayur macam kubis,salad, kundur panjang dan ....

tu jerr.. criter nyer..

9 comments:

Faheem Jr said...

wahh...tuwen jln cameron ye...bestnyer...ayeem tak pernah pi lagi la...sobss..

qasehadam @ nurul said...

la tu je ker mana lagi kpic nye..wah lain sudah header mu itew

@e_da said...

twin jalan2 rupanya.. patutla senyap je... seronoknya dapat g cameron...

Ena said...

huhu.. bestnyerrr strawberry.. peberet tu.. adeihhh!!

SyidaGorjes said...

hah!tu je?jalan lelama tapi ceritanya tak sampai sejengkal.we want more!we want more!

header baru?cantik!kita je yg takde kepala (header)hehehhee

kulop ludin said...

takpe lea, janji jalan...
dapat tengok tangkai seteroberi pon dah ok tuh...
hehe....

Ummiross said...

Hi twin yg comel,waa bestnya,ummiross nak strawberry n icecream jgk...

mamalieyna said...

alaaa tak puas layan gambo twin..tempek la banyak2 lagi dan lagi...! ^_^...syoknye g cameron!

Mr. Din said...

Dalam mangkuk yg warna pink dengan syrup merah tu apa? Macam sedap je... Siap dengan strawberry tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails