Cuti-cuti Malaysia yang dah basi

Salam..

Hari tu kan..Cuti-cuti Malaysia yang dah basi.. kami sekelurga jalan-jalan kat Cameron Highlands.. kami duk kat Country Logde Brinchang.. masa sampai tu dalam pukul 5ptg.. cuaca pun hujan.. jadik tak dapat pergi pasar malam kat depan hotel.. papa jer pergi.. kami dalam bilik jer.. memang sejuk sangat masa tu..



Besok tu.. pergi kat Tanah Rata.. cuaca panas jugak laa.. sampai nanggis Elly tak mau jalan-jalan dah.. pergi ladang strawberi kat kampung setia.. tapi kan.. kan.. strawberi nyer dah habis kena petik masa cuti sekolah hari tu.. tinggal putik jer..

Besoknya sebelum balik.. singgah kat MARDI.. tiket masuk kena 3 hingget utk orang dewasa.. kat dalam tu ada macam-macam pokok .. anggur baru berputik.. epal tak berbuah lagik.. yang banyak tomato ler.. (hehehe kalau nak tengok tomato kat tesco pun boleh kan).. sayur-mayur macam kubis,salad, kundur panjang dan ....

tu jerr.. criter nyer..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails