Sunday, July 4, 2010

Halooo kawan-kawan

Salam..

Halo.. haloooo.. kawan-kawan semua apa kabar?.. lima hari lepas.. saya sangat sibuk.. ini kerana Wan budak-budak tak sihat.. jadi kami sekeluarga lepak umah wan jer.. kat putrajaya lerrr..

Ternet ada.. tapi bapak laaa slowww giler.. wan pakai Jaring.. wan cakap Jaring kadang-kadang laju.. kadang-kadang sloww.. ikut suka suki hati dier jer.. nak laju nak slow..

Jadik lepak kat umah wan tak buat aper laaa... layan astro Zee ngan wan atok.. wan atok suka tengok drama hindustan.. dari pukul 4.30 pm hingga 6.30pm.. time tuuu.. memang wan yang kongker astro.. wehhh pening paler saya tengok drama hindustan..

Si kembar pulak golek-golek kat atas tilam jer.. suker dapat main ngan abang ngan kakak besar..

Ok .. bye bye

5 comments:

qasehadam @ nurul said...

waaa.ari tu hangpa pi coti kat mana..

rynas said...

wah sioknya..anak golek-golek atas tilam..agaknya maknya tak golek-golek sama ker? hehheh

Izan Ishak said...

pi umah wan rupanya...ingatkan pi cuti2 lagi~

SyidaGorjes said...

nak tgk muka tuwen golek2 kat tilam....

mamalieyna said...

hikhik..wan pun suka layan citer hindustan! ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails