Thursday, June 17, 2010

Saiful apek positif dadah

Salam..

Lagik berita artis dengan dadah.. kali ni melibatkan pelawak yang farmous dengan aksi "gitu-gitu" ngan buat dada dag dig dug tu.. siapa lagi kalau bukan saiful apek.. hai apa laaa nak jadi ngan artis malaysia ni.. orang islam pulak tu... berita utusan

Dulu saya pernah terfikir.. mungkin si siful apek ni isap dadah.. bukan nyer aper.. tengok badan kurus kelengkeng semacam jer.. tapi tak baik ler main serkap jarang.. mungkin dia jenis kurus.. nak buat macam mana.. tapi.. tapi.. berapa banyak tapi laaa..

saya pun kurus kelengkeng jugak.. tapi saya tak isap dadah.. saya isap dadeh... tutttt...

4 comments:

qasehadam @ nurul said...

muke apek ngn rambut ngerbangnye..uda isap aper..amboiii ahkak tau hang isap aperrr..lalalaa

Ena said...

tu la.. muka nampak mcm tak bersalah jerk.. pd hal dah terang2 wat salah kan!.. mcm2 hal la..

onniey84 said...

malunya.....eii tk sangka sungguh..buat malu jer

nabilah_2908 said...

sebelum ni...mmg dia ada kes dadah...tp dia bernasib baik..terlepas...tp tidak kali ni.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
ADDICTED TO BLOG

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails