Wednesday, June 16, 2010

Gaya pashmina dan serban lampin..

Salam..

Haii semuaaa.. rindu kat kami tak???.. hari ni baru muka kami dapat keluar kat blog ni.. bukan salah kami.. salah mama.. yang malas nak upload gambar kami.. eee geram tau.. rasa nak geget jer mama tu.. tapi apa kan daya.. kami tak ader gigi lagik..

Untuk mengubati kerinduan antie-antie, uncle-uncle, kakak-kakak dan abang-abang kat luar sana tu(hehehe ader ker yang rindu kat kami ni?) kami muncul dengan fesyen terkini..

iaitu aksi ayu manis.. kakak dengan pashmina lampin.. glamor uu..

dan aksi serius adik dengan serban lampin.. huuu.. takut tengok uuu..

okey.. tu jer dari kami.. tata titi tutu..

11 comments:

Fiza Notty said...

ngahahha comel la c kembar sis.. eh iye ke dorg kem salam.. cam tipu jek.. hehehe :) alahai si kakak berpeluh2.. panas ek dek?

sis u di tag.. :)

Ain said...

comelll la twins nie....

cian kena buli ngan mama yerk...

hehehe...

qasehadam @ nurul said...

lalalala..baru nmpak dak mate mulat nih..tidak sibuk la muke mate tucen laa..kihkih sambil jeling2 kat mama dak mate mulat.

SyidaMislan said...

kuit jek budak 2 org ni!
pakai ape2 pun chomel

maszmadi said...

hm, lm x singgah cni.. msih cumel n tambah cumel la bebudak twins ni.. gewamnyer..

ita cutevirus said...

sian elly & emmy kene buli ngan maknyer.. adesss... sabor ye elly & emmy... mak korang tu... jgn marah² ngan die... nanti jadik anak derhaka...
ahahahahhahah...
ape la uda ni... sian diorang tau..

Mimie Fazira said...

lamanya tak jumpa cik adik kembar nih .... hehehe ...

kreatif je uda ni ... mcm2 pesen anak2 die .. hehehe

nabilah_2908 said...

lama tk nmpk si kembar ni... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DI KALA INI

tricksrex said...

haha ni sah mama nye yang xde keje ni hahahahahaha

ZERO VENDETTA said...

ya Allah tomeinya anak u,suka!!nak jgk bole?heh

mamalieyna said...

hahaha..kiut bangat twin nih! ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails