Gaya pashmina dan serban lampin..

Salam..

Haii semuaaa.. rindu kat kami tak???.. hari ni baru muka kami dapat keluar kat blog ni.. bukan salah kami.. salah mama.. yang malas nak upload gambar kami.. eee geram tau.. rasa nak geget jer mama tu.. tapi apa kan daya.. kami tak ader gigi lagik..

Untuk mengubati kerinduan antie-antie, uncle-uncle, kakak-kakak dan abang-abang kat luar sana tu(hehehe ader ker yang rindu kat kami ni?) kami muncul dengan fesyen terkini..

iaitu aksi ayu manis.. kakak dengan pashmina lampin.. glamor uu..

dan aksi serius adik dengan serban lampin.. huuu.. takut tengok uuu..

okey.. tu jer dari kami.. tata titi tutu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails