Si kembar buli mama.. uwaaaa

Salam..

Baru berkesempatan nak update blog.. fuhhh sibuk sangat sekarang ni.. badan pun letih.. menguruskan si kucik berdua tu..

Sekarang ni .. diorang dah pandai berpakat.. macam mana nak buli mama kesayangan diorang.. memang tak nak kasi mama berternet dan jugak nak landing-landing manja kat bantal tu.. kalau nampak jer mama landing.. fuhh ... menerkam datang.. adik tarik rambut..siap geget-geget sekali kepala mama.. kakak pula, siap cakar muka mama.. kalau boleh mata mama pun mahu di korek nyer.. asyik nak buat geram-geraman jer diorang ni..

Kalau masa tidur .. dah tak mahu tidur serentak.. adik tidur.. kakak main sampai laa adik terjaga.. lepas tu..baru kakak nak tidur... yang parahnya mama laa.. sebab kalau tak tidur kedua-dua.. kerja mama pun terbatas.. masa rehat pun tak ada..

Bila nak menyusu.. masing-masing berlumba-lumba nak menetek.. bila kakak nampak adik sedang menetek.. haaaa.. mula la dia jelesss.. datang tarik-tarik adik.. kalau boleh nak panjat atas adik.. jadik kenalah mama offer sebelah lagik.. dapat nyot-nyott sorang satu baru diam.. seksi meksi laaa mama nyer.. sampai kakak Ya cakap.. "mama.. Ya tak tengok mama seksi ..nanti mama malu".. hehehe.. mujurkan .. anak perempuan.. lebih memahami.. kalau ada abang iman.. terpaksa mama cover time duk menetek..

Jom tengok cara mama menetek twin...teknik penyusuan cara kendong bola (breastfeeding football hold)..



Hehehe.. mama dan twin version omputih..

Kesimpulannya.. fuhh .. letih.. bila kedua-dua nyer meragam.. tapi pada masa yang sama.. besss nyer pengalaman ni.. terutamanya bila dapat menyusu mereka secara serentak.. pendek kata mama rela dibuli ngan budak kucik berdua ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails