Tuesday, May 25, 2010

Ayam goreng atuk untuk kegemukkan badan

Salam..

Papa balik kerja bekalkan ayam goreng atuk kegemaran mama .. papa tengah berusaha nak mengemokkan bini dier.. hehehe.. kalau dah gemok nanti.. jangan menyesal yer papa.. terimalah seadanya keadaan bini mu ini...

Jom kawan-kawan .. jemput menjamu mata .. sedap woooo.. makan panas-panas..


Mood masak pun macam .. entah ke mana.. hehehe.. selalu macam tak bermood jer kan.. hai ni nak merasa penampar terbang dulu kut .. baru mood mai... hehehe.. tu alamatnya terus terbang kuali yang tersangkut cantek kat dapur...

tapi kira okey ler.. kan..dalam tak der mood dapat siapkan lauk udang ni.. korang tengok terliur tak?..

Ni pulak.. entah kucing sapa .. mai duk bermanja-manja kat umah saya... nak berkongsi ayam goreng atuk ler tu.. ok laa.. tulang untuk ngko..

15 comments:

kakcikseroja said...

Petang ni sampai rumah lambat, Suami baik hati beli saja makanan kat luar.. hehehe.. kakcik pulak ambil kesempatan ngadap pc ni kejap.. :)

qasehadam @ nurul said...

caitt asek makan kepsi je kite ni makan tulang ikan je sobs..nak udang tu pelish..
kucen sape lak inesen je muke meh sini qaseh makeover skit

eT said...

uik..bestnyer...nk sket ayam goreng..hehe

Izan Ishak said...

yummy sekali udang itu. kucing tu mcm scary je, mata merah ek!

Faheem Jr said...

wah..mama pun makan ayam eh ari ni..ayeem isap2 jari je mama.. :P
tuwen makan tak ayam goweng tu?

E said...

oohh!! kakak! atuk tu, tok janggut ke? ahaha penat pikir tadi blur blurr gitu.. ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

perrgghhh..Mmg terliur tgk udang tu.. ;)

Ieda Al-Habsyi said...

hari ni ieda pose, beli bungkus tadi, cik somi pulang lewat ada kerja, hehehe :) udang tu memang nampak sedap, baru nak mintak uda pos, hehehe! :)

SyidaMislan said...

kak, ayam tu sepatutnya utk si kurus yang macam diriku ini....td lunch pun adik belikan kepsi jugak.

SyidaMislan said...
This comment has been removed by the author.
rynas said...

dah lama tak makan ayam pakcik tu. Naper ntah belum sampai rasa ngidam lagi kot hehhehhe

nieda said...

sedapnya ayam goreng atuk kfc tu..lagi prefer original nyum nyum..

mamalieyna said...

uda ni..tayang ayam goreng atuk lak...terus rasa nak ajak en suami g terjah balik kerja kang ni..huhu..

Noreen said...

wah atok ayam la...sedap2

tricksrex said...

hahaha..ingatke mak mentua akak yang buatkan sekali kfc haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails