Minggu kakak dan adik

Salam..

Dalam minggu ni .. saya dapat lihat 2 personaliti yang berbeza antara kakak dan adik.. jadi mood saya pun bagaikan terbahagi.. jadi tak menentu.. kejap suka.. kejap geram.. kejam marah.. dan ok balik.. kalau tak ok .. alamatnya.. emmm..

Minggu ni, kakak banyak buat mama jadik tension-mension.. sebabnya.. tengok gambar kat bawah tu..

Kerja kakak nanggis.. mengantuk nanggis.. lapar nanggis.. poo-poo nanggis.. menetek nanggis.. pendek kata banyak nanggis laaa.. fuhh bergegar jantung dan keimanan setiap kali kakak nanggis dengan tanggisan rock kapak..

Penawar pada tanggisan kakak.. nak mama dukung.. bawa jalan-jalan luar rumah.. kesian kakak sebab tak tahu yang mama tak boleh penuhi permintaan kakak untuk bawak jalan-jalan luar rumah.. sebabnya mama ini asalnya keturunan anak raja lilin.. tak boleh kena panas dan hujan.. nanti lemau..

Manakala adik pula.. minggu ni.. banyak buat mama tersenyum... rasa lega.. rasa bersemangat.. rasa segar... sebabnya mood adik baik sangat... suka senyum.. berganda-ganda adik senyum.. adakah adik telah mencuri senyum tawa kakak?.. sebab itu kakak moody semacam jer.

Apa-apa pun.. adik dan kakak membuatkan hari-hari mama makin berseri!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails