Bila hujan biskut pun sedap

Salam..

Hujan lebat petang ni.. nak pi rumah wan tengok Iman, pun tak pasti lagik.. Iman dah telefon.. rindu kat mama.. tapi bila suruh cakap tak mahu.. bertuah punya anak..

Kalau time hujan, korang suka buat apa. .. hehehe dah ada yang fikir luar dari kotak... nget.. nget.. ngettt.. emm.. cik suami pun tak balik lagik..

Kalau saya suka minum koko panas ngan biskut jem.. bukan yang dalam peket tau.. tapi yang timbang nyer.. sedap sebab guna jem tat nanas.. memang laju lerr.. sambil ngadap pc..

Iman yang saya rindu pulak.. suka makan biskut orang putih.. satu tin tu.. dia pulun sorang.. dahsyat tul anak teruna saya ni.. makan mesti nak sedap jer..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails