Saya dan anak-anak di rumah wan

Salam..

Ooo.. hari ni sangat sibuk ngan anak-anak.. baru dapat bukak blog... selalunya hari sabtu orang releks jer, bawak anak pergi jalan-jalan.. tapi saya sebaliknya pulak.. tapi ok juga dapat lepak kat umah wan.. lepak ngan anak teruna saya ni.. ..

Anak teruna saya ni tinggal ngan wan.. jadik seminggu sekali kami datang tengok dia... sebab dia dah masuk darjah satu.. kena belajar banyak benda.. tu yang wan ngan atuk nak uruskan dia.. takut saya tak dapat berikan tumpuan pada dia.. kira ok juga laa.. memang saya tak dapat nak handle semua benda.. lagik pun boleh dia teman wan ngan atuk... tak laaa diorang rasa sunyi.. ada juga aktiviti bersama cucu..

Ok.. cukup sudah citer pasal anak teruna saya yang tersangat manja ni.. jom citer bab makan pulak..

Tengahari tadi makan nasi kari udang.. sangat special tau.. sebabnya wan(mertua) yang masak.. subuh lagik dia dah masak.. sebelum pergi klinik... takut saya tak sempat nak masak... baikkan mertua saya.. susah nak dapat macam ni..

Malam ni pulak, kami makan sup tulang.. mertua saya jugak yang masak...

Fuhh beruntung tul saya dapat mertua yang baik.. hehehe.. dan beruntung jugak mertua saya.. dapat menantu yang malas..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails