Diludah di muka dan dilempang

Salam..

Ini adalah kisah pembuli jalan.. serius orang macam ni perlu ditembak saja.. kesian kat perempuan tu.. dah la kereta yang di pandu dilanggar dari belakang.. bila nak selesai masalah.. diludahnya muka .. tak cukup ngan ludah dilempang lagik.. betul-betul kurang ajar pun orang..

PETALING JAYA: Seorang eksekutif wanita menempuh saat mencemaskan apabila diludah di muka dan dilempang berulang kali tanpa belas kasihan samseng jalan raya selepas van dipandu lelaki itu melanggar belakang keretanya, pagi semalam. Metro

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails