Kurun Najwa

Invitation to Premiere Screening of Ip Man 2

Salam..

Betul tak tipu ni.. saya dapat 2 tiket wayang Ip man.. Memang saya sangat happy.. terima kasih nuffnang.. entri ni

Tapi sayang .. saya tak dapat pergi pulak.. sebabnya
Pada keesokkan harinya encik suami ada kursus dan meeting.. jadi terpaksa tidur awal dan rehat secukupnya..

Saya rasa susah hati pulak nak tinggalkan budak berdua ni.. walaupun dah ada stok EBM untuk mereka.. mungkin sebab saya tak pernah tinggal diorang sebelum ni... asyik berkepit jer.

Tak pa laaa.. bukan rezeki saya.. saya passing kat blogger yang lain jer.. Pada sesiapa yang pergi nanti.. selamat ber enjoy yaaa..

Kepada Nuffnang pulak.. jangan serik nak kasi lagik yer.. kalau ada kelapangan .. grenti saya pergi.. lama dah weii tak tengok wayang nii.. asyik buat wayang jer.. oppssss...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails