Kurun Najwa

“If I am Ip Man master, I would …”

Salam..

Kalau saya seorang Ip man master mestilah saya akan menggunakan kehebatan itu untuk menolong setiap orang yang memerlukan pertolongan .. Membenteras segala jenayah dimuka bumi ini demi keamanan dan keselamatan sejagat..

Tapi sebelum itu.. kena lah berlatih dulu.. kalau tak macam mana nak pertahankan gelaran master..

Jom saya bawa anda semua mengikuti sessi latihan saya..

Kalau dah master.. kat mana-mana pun boleh berlatih..

Mesti berada dalam keadaan bersedia..

Lepas tu boleh fire semua penjahat.. grenti patah leher ni..

Okey.. apa macam ? Hebat tak sessi latihan kungfu saya.. kalau penjahat tengok.. mesti larik tak cukup tanah..

Nak tahu lebih lanjut mengenai jalan cerita Ip man master boleh baca kat Nuffnang dan kalau nak join kontes sila ke http://www.gsc-eonbankcard.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails